ENTRE AMIGOS. XI Mostra de Fotografía Etnográfica das socias e socios do Museo do Pobo Galego

Exposicións
Entre amigos

A undécima edición da bienal fotográfica "Entre Amigos" continúa no primeiro andar do claustro do Museo do Pobo Galego ata o 5 de setembro.
Con temas que van, da construcción tradicional, aos traballos e as artesanías, pasando polo mundo do mar,  etnografía industrial,  antropoloxía de fenómenos urbanos, gastronomía ou festas e tradicións, nesta ocasión contamos con 21 visións de persoas socias que nos introducen no seu xeito particular de enfrontarse á etnografía.

Participan nesta edición: Jaime Arcay Fernández, Esperanza Delgado Rosende, Denís Estévez Fernández, Xaime Fandiño Penas, Hixinio Flores Rivas, Jesús García Devesa, David García San León, Clodio González Pérez, Jose María Laredo Cordonié, Concepción Losada Vázquez, Luís Martul Tobío, Francisco Méndez García, Xoán Xosé Molina Vázquez, Eduardo Navarro Iglesias, Eduardo Otero Iglesias, Anxo Regueiro Lopez, Carmen San León Martín, Montserrat Serodio Alonso, Manuel Suárez Varela, Carmen Villar Alonso e Tino Viz Otero.

ENTRADA DE BALDE